See all our editions

#17million campaign

The aim of the campaign and the activities undertaken in it is to raise public awareness of cerebral palsy.

4th EDITION 2020

Po raz 6. przez cały październik różnymi działaniami zwracaliśmy uwagę społeczeństwa polskiego na problemy osób cierpiących na mózgowe porażenie dziecięce. Tysiące osób przyłączyły się do naszych działań biorąc udział w realizowanym wyzwaniu sportowym #17milionówMetrów, spacerach dla #17milionów, #17milionówGroszy czy Roztańczonych#17milionach. Wszelkie nasze działania mają wspólny cel - okazanie wsparcia oraz empatii osobom dotkniętym MPD, jak również zapewnienie bezpośredniej  pomocy dla osób cierpiących na MPD w postaci kompleksowej rehabilitacji.
IV edycja 17milionów

Wszystkie edycje kampanii 17milionów

Zobacz zrealizowane przez nas kampanie z poprzednich lat

V edycja 17 milionów

V EDYCJA 2019

Po raz kolejny naszymi działaniami realizowanymi przez cały październik zwróciliśmy uwagę Polaków na codzienne problemy osób dotkniętych MPD. Podobnie jak w latach ubiegłych zaangażowaliśmy tysiące osób prywatnych, znanych osób publicznych, instytucji oraz organizacji pozarządowych do okazania swego wsparcia osobom cierpiącym na MPD. Zorganizowaliśmy wyzwanie sportowe #17milionówMetrów oraz #17milionówGroszy.

IV EDYCJA 2018

Głównym celem tej edycji i naszych działań było doprowadzenie do powstania w Polsce Krajowego Programu Profilaktyki Neurogennego Zwichnięcia Stawów Biodrowych. Zapoczątkowaliśmy m.in. akcję wykonywania bezpłatnych badań RTG stawów biodrowych dzieci dotkniętych MPD. Zorganizowaliśmy także wyzwanie sportowe #17milionówMetrów na znak solidarności z osobami dotkniętymi MPD, w którym udział wzięło kilkadziesiąt tysięcy osób.
IV edycja 17milionów
V edycja 17 milionów

III EDYCJA 2017

Do naszej akcji podświetlania budynków na kolor zielony w całej Polsce przyłączyło się kilkadziesiąt miast, a tysiące profilówek w mediach społecznościowych zmieniło swą barwę na zieloną. W kampanię zaangażowało się wiele osób publicznych oraz instytucji, a przygotowana przez nas wystawa forograficzna "Jedno z 17 milionów marzeń" podróżowała po całej Polsce. Kampanię uświetnił także koncert charytatywny, w którym wzięło m.in. Motion Trio.

II EDYCJA 2016

II edycja Kampanii #17milionów odniosła ogromny sukces medialny. Można było o niej usłyszeć w radiu oraz telewizji, a 5 października 17 polskich miast zaświeciło dla nas na zielono.
IV edycja 17milionów
V edycja 17 milionów

I EDYCJA 2015

Swoją pierwszą odsłonę Kampania #17 milionów miała 7 października 2015 roku. Aby zwrócić uwagę na codzienność osób dotkniętych MPD, prowadziliśmy kampanię informacyjną na łódzkich ulicach oraz w internecie. Do obchodów Światowego Dnia Mózgowego Porażenia Dziecięcego zaprosiliśmy aktorów, artystów, sportowców, blogerów i dziennikarzy.

Możesz dołączyć do naszej kampanii na kilka sposobów: