VIII edycja Kampanii
#17milionów 2022 r.
Już niedługo, 1 października 2022 wystartujemy z 8. edycją Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej #17milionów. Po raz kolejny będziemy na różne sposoby zwracać uwagę polskiego społeczeństwa na codzienne problemy osób dotkniętych MPD.
Na całym świecie jest już ponad 17 milionów osób cierpiących na MPD.
Światowy Dzień MPD
6 października 2022 w Światowy Dzień Mózgowego Porażenia Dziecięcego nie tylko nasza Fundacja, ale cała Polska po raz kolejny rozbłyśnie na zielono. To jednak nie będzie jedyny zielony akcent tegorocznych obchodów tego wyjątkowego dla nas dnia. Ulicami Łodzi przejedzie zielony korowód, który zakończy swoją trasę w siedzibie naszej Fundacji. Tam, oprócz innych atrakcji, na wszystkich, którzy odwiedzą nas i zechcą razem z nami okazać solidarność osobom cierpiącym na mpd będzie czekał specjalnie przygotowany pokaz laserów.

6 października 2022 o godz. 19.00, w całej Polsce na kolor zielony zostanie podświetlonych kilkadziesiąt budynków użyteczności publicznej, galerii, centrów handlowych czy zabytkowych obiektów. W ten sposób po raz kolejny wysyłając zielone światło nadziei okażemy solidarność wszystkim osobom dotkniętym mózgowym porażeniem dziecięcym. Ty też możesz dołączyć do naszej akcji i podświetlić swój budynek.
Wyzwanie sportowe #17milionówMetrów
Już po raz piąty każdy chętny będzie mógł wziąć udział w wyzwaniu sportowym #17milionówMetrów. Celem wyzwania jest okazanie solidarności z osobami dotkniętymi mózgowym porażeniem dziecięcym, które bardzo często mają problemy z poruszaniem się. Wspólnie od 1 do 31 października postaramy się pokonać 17 milionów metrów. Do wyzwania może przyłączyć się każdy. Wystarczy pobiec, przejść lub przejechać na rowerze dowolny dystans i dodać go do założonego w aplikacji STRAVA wyzwania sportowego #17milionówMetrów. Wierzymy, że tak jak w poprzednich edycjach wspólnie osiągniemy założony dystans.


Wyzwanie społeczne #17milionówGroszy
W wyzwaniu #17milionówGroszy biorą udział zarówno firmy cateringowe oraz lokale gastronomiczne, jak również firmy z branży e-commerce, które przekazując 1,7% swojego październikowego dochodu ze sprzedaży konkretnych dań czy produktów wspierają rehabilitację podopiecznych naszej fundacji. Twoja firma także może dołączyć do naszej akcji.
Akcja „Zajarz na zielono” w mediach społecznościowych
Całą październikową kampanię poświęcimy na informowanie, edukowanie i uświadamianie polskiego społeczeństwa na temat mózgowego porażenia dziecięcego. Naszą akcję kierujemy do wszystkich: osób publicznych oraz prywatnych, instytucji czy firm, które na swoich profilach będą okazywały solidarność z osobami dotkniętymi mpd oraz udostępniały przygotowane przez nas informacje, tym samym szerząc wiedzę na temat mózgowego porażenia dziecięcego.
