Zobacz nasze wszystkie edycje

Kampanii #17milionów

Celem zainicjowanej kampanii i podejmowanych w niej działań jest podniesienie świadomości społeczeństwa na temat mózgowego porażenia dziecięcego.

Wszystkie edycje kampanii 17milionów

Zobacz zrealizowane przez nas kampanie z poprzednich lat

V edycja 17 milionów

V EDYCJA 2019

Po raz kolejny naszymi działaniami realizowanymi przez cały październik chcemy zwrócić uwagę Polaków na codzienne problemy osób dotkniętych MPD. Podobnie jak w latach ubiegłych zaangażujemy tysiące osób prywatnych, znanych osób publicznych, instytucji oraz organizacji pozarządowych do okazania swego wsparcia osobom cierpiącym na MPD. Zorganizujemy wyzwanie sportowe #17milionówMetrów oraz #17milionówGroszy, do udziału w których zapraszamy wszystkich.

IV EDYCJA 2018

Głównym celem tej edycji i naszych działań było doprowadzenie do powstania w Polsce Krajowego Programu Profilaktyki Neurogennego Zwichnięcia Stawów Biodrowych. Zapoczątkowaliśmy m.in. akcję wykonywania bezpłatnych badań RTG stawów biodrowych dzieci dotkniętych MPD. Zorganizowaliśmy także wyzwanie sportowe #17milionówMetrów na znak solidarności z osobami dotkniętymi MPD, w którym udział wzięło kilkadziesiąt tysięcy osób.
IV edycja 17milionów
V edycja 17 milionów

III EDYCJA 2017

Do naszej akcji podświetlania budynków na kolor zielony w całej Polsce przyłączyło się kilkadziesiąt miast, a tysiące profilówek w mediach społecznościowych zmieniło swą barwę na zieloną. W kampanię zaangażowało się wiele osób publicznych oraz instytucji, a przygotowana przez nas wystawa forograficzna "Jedno z 17 milionów marzeń" podróżowała po całej Polsce. Kampanię uświetnił także koncert charytatywny, w którym wzięło m.in. Motion Trio.

II EDYCJA 2016

II edycja Kampanii #17milionów odniosła ogromny sukces medialny. Można było o niej usłyszeć w radiu oraz telewizji, a 5 października 17 polskich miast zaświeciło dla nas na zielono.
IV edycja 17milionów
V edycja 17 milionów

I EDYCJA 2015

Swoją pierwszą odsłonę Kampania #17 milionów miała 7 października 2015 roku. Aby zwrócić uwagę na codzienność osób dotkniętych MPD, prowadziliśmy kampanię informacyjną na łódzkich ulicach oraz w internecie. Do obchodów Światowego Dnia Mózgowego Porażenia Dziecięcego zaprosiliśmy aktorów, artystów, sportowców, blogerów i dziennikarzy.

Możesz dołączyć do naszej kampanii na kilka sposobów: